Tuesday, September 4, 2012

diarilamaaku

penantian tu satu perkara yang menyakitkan. . sakit kerana terpaksa menahan rasa rindu n sayang yg amat. . sakit jua kerana terpaksa melihat dia bersama yg laen.. bersama airmata yg sering menitis..terguris sungguh hati ini.. satu per satu kau membuat aku berada di dalam situasi yg menyakitkan. dalam janjiku di OKTOBER 2009,,aku akan terus mencintai kau selama mungkin. dan kau mengatakan aku tiada yg lain.. saat ini..2012..aku masih menanti.. biar sakit yg aku terima. melihat kau bersama si dia.. airmata di hati deras mengalir.sedangkan airmata di zahir xmampu lg mengalir.. tapi aku masih lg kuat..aku tetap mahu kau bahagia..biarpun bukan aku yg membuat kau bahagia. cukup aku melihat senyuman kau.. cukup aku tahu kau sentiasa gembira dgn perempuan itu..ya si gadis bertuah itu.. aku di sini..di kejauhan..sentiasa berusaha menguburkan perasaan ini.. kerana aku x mahu lg merasa sakit.. aku tak mahu lagi biarkan kesakitan aku selama bertahun-tahun ini terus ada di hati aku.. aku mahu kau bahagia..aku rela berkorban.. terima kasih penjaga hati aku..tolnglah pergi..tanpa khabar berita pun akan aku cuba terima.. aku di sini akan membuka hati aku untuk yg lain.. sekalipun aku akn kecewa lagi,, aku tak akan patah semangat ! .. kerana ini lah kehidupan... cinta itu tak mesti memiliki orang yg kita cintai..E>

No comments:

Post a Comment