Monday, March 14, 2011

im . . dying slowly . .

evryone can see who i appear to be,,but only a few know the real me..u can only see what i choose to show.theres so much behind this smile..u just dont know..

aku buntu,,nape dy wt cm ni kt aku??setelah aku mula menerima insan bernama lelaki...minggu ni ak benar2 byk masalah..ak sedih,,aku hya mau bkongsi crita n gelak tawa bersama dy,,tp dy bz..aku mengerti...ak sbr menanti dy..tp hati aku benar2 hancur bile bace note kt fb dy..dy bsedih coz ade pmpuan curang kt dy..bile dfikir lek,,aku xpnh curg..aku stia n sntiasa bersabar..untuk bsama dy...
tuhan..aku benar2 buntu,,kpd siapa lg perlu ak hamburkan sesak di jiwa ni..aku benar2 kcewa...harini,,airmata aku skali lg kluar bile aku bace status dy.."lebih baik xde,dr ade"...ak benar2 xsanggup nk trima smua ni...ak benar2 sedih..
kata2 dy sblom uh,,
"i want u to b someone"
"i want to see ur parents after u hbis blaja nanti"
"i love u so much"
"cube blajar myukai saye"
smua kate2 dy ni,,da ak aggap serius..aku benar2 da abadikan cinta aku buat nya..ak bnr2 mahu brubah n tinggalkan dunia cinta bersama penkid aku..tp skang,,ak dtinggalkan..ak benar2 xde smgt untuk gembira lg....hdop aku bnr2 kosong...
tuhan,,smpy bile perlu aku hdop cm ni....
smpy bile ak sentiasa bersedih??
tuhan,,ak benar2 da mbuka hati aku untuk nya,,tp andai dy da meninggalkan aku,,adakah aku perlu hdop dlm hidup yg terpesong ini??? Ya Allah!! aku merayu,,jgn la Kau biarkan aku hdp dlm dosa...aku benar2 mgharap seorng lelaki membimbing aku..aku berharap,,faez orang nye.....perlukah aku menanti??
atau
aku kembali seperti dlu???
ak buntu....

No comments:

Post a Comment